THE Awards 2021 Kazananları Belli Oldu


Birleşik Krallık üniversitelerinin Oscar Ödülleri olarak da bilinen THE Awards kapsamında 2021 yılı kazananları açıklandı. Birleşik Krallık’tan çok sayıda üst düzey üniversitenin yer aldığı ödül programında kazanan Üniversiteler birçok farklı kategoride değerlendirilerek belirlendi.

THE Awards Nedir?

The Times Higher Education Awards (THE Awards), Birleşik Krallık yüksek öğretimindeki üst düzey başarıları uzun yıllardır ödüllendirmektedir. THE Ödülleri, uluslararası çapta yüksek tanınırlığa sahiptir ve “Yükseköğrenimin Oscarları” olarak bilinmektedir.

THE 2021 Ödülleri

The Times Higher Education (THE), her yıl üniversite yaşamının her alanında bireylerin ve akademik birimlerin yetenek, özveri ve inovasyonunu ön plana çıkaran ve Üniversitelerin gelişmeye devam etmesinin sayısız nedenini ortaya çıkaran çok sayıda başvuru almaktadır.

En prestijli Birleşik Krallık eğitim ödül organizasyonlarından biri olarak öne çıkan THE Ödülleri, Birleşik Krallık'ta yükseköğrenimle ilgilenen tüm Üniversitelerin başvurularına açıktır. Bu yıl, 17 yıl aradan sonra ilk kez THE Ödülleri, İrlanda yükseköğrenimindeki başarıları da ön plana çıkarmak adına Birleşik Krallık'ın ötesine geçme kararı aldı.

Ödül kazananları, Londra'da yüz yüze bir törenle açıklandı. Kategori bazlı ödül listesine ve kazananlarla ilgili detaylar aşağıda yer almaktadır.  

1. Yılın İşletme Fakültesi Ödülü

Bu ödül, en üstün genel performansı sergileyen İşletme Fakültesine verilmiştir. Birleşik Krallık ve İrlanda'daki tüm devlet üniversiteleri ve özel üniversitelerdeki İşletme Fakülteleri değerlendirmeye alınmıştır.

Başvurularda aşağıdaki nitelikler değerlendirmeye alınmıştır:

  • Yenilik, eğitim, araştırma, öğrenci deneyimi, mezun ilişkileri ve gelişim gibi belirli göstergelere ait performanslar
  • Üniversite çalışmalarının İşletme alanını ve/veya toplumu nasıl etkilediği
  • Okulun iş dünyası ve diğer kuruluşlarla nasıl ortaklıklar kurduğu ve her iki tarafa da sağladığı faydalar
  • Rekabetçi alanlarda neden kalabalığın arasından sıyrıldığına dair göstergeler

Değerlendirme Komitesi, Üniversitenin gelişmesine destek olan yaratıcı strateji ve girişimleri ödüllendirmiştir.

Kısa Liste:

Aberystwyth Business School, Aberystwyth University

School of Management, University of Bradford

School of Business, University of Dundee

Imperial College Business School

Leeds University Business School

University of Sussex Business School

Kazanan: School of Management, University of Bradford

2. Yılın Uluslararası Ortaklığı/İş Birliği

Bu ödül, bir Birleşik Krallık veya İrlanda Üniversitesi ile bir veya birden fazla uluslararası ortak arasında yürütülen projeleri veya ortak girişimleri değerlendirmiş ve stratejik düzeyde işbirliklerine odaklanmıştır. Ödül başvuruları tüm disiplin veya departmanlardaki ekiplere açılmıştır.

Üniversiteler işbirliklerinin arka planını, hangi zorlukların ortaya çıktığını ve bunların üstesinden gelmek için uluslararası ortak/ortaklarıyla nasıl çalıştıklarını açıklamıştır. Buna ek olarak, işbirliklerinin Üniversitenin uluslararası profilini nasıl geliştirdiğini ve hedeflerine nasıl ulaştığını açıklamışlardır.

Değerlendirme Komitesi, yaratıcı işbirliklerinin kanıtlarını ve araştırma sonuçlarının yaratıcı iletişimini değerlendirmişlerdir.

Bu kategori herhangi bir araştırmanın detayından ziyade işbirliğine odaklanmıştır.

Kısa Liste:

Birmingham City University

University of Kent ve University of Cambridge, GCRF COMPASS Projesi

Liverpool School of Tropical Medicine

N8 Research Partnership

University of Salford

Sheffield Hallam University

Kazanan: Liverpool School of Tropical Medicine

3. Yılın Bilgi Değişimi/Transferi Girişimi

Bu ödül, bilgi alışverişinde/transferinde en yenilikçi ve orijinal girişime verilmiştir.

Üniversiteler girişimlerinin çıkış noktasını ana hatlarıyla anlatmış, onu neyin yeni ve öncü kıldığını açıklamışlardır. Bunun yanı sıra, hedeflerini açıklamış ve bu hedeflerin nasıl karşılandığını veya ötesine geçildiğini detaylandırmışlardır.

Üniversiteler ayrıca girişimlerinin hem kurumları hem de akademik olmayan ortak veya ortaklarının üzerinde nasıl dönüştürücü bir etkisi olduğunu açıklamış, yeni ve ortaya çıkan zorluk ve fırsatları nasıl ele aldığını göstermiştir.

Değerlendirme Komitesi, akademisyenler, yöneticiler ve iş ortakları arasında etkili bir işbirliği ve diğer sektörlerdeki öncü uygulamaların etkin kullanımını değerlendirmiştir.

Kısa Liste:

Aberystwyth University

Edinburgh Napier University

University of Glasgow (Edify)

University of Glasgow (Lighthouse Laboratory)

London School of Economics and Political Science

The Open University

Kazanan: University of Glasgow (Lighthouse Laboratory) (winner)

4. Yılın En Yenilikçi Akademisyeni

Bu ödül, hayal gücü ve tutkusu bir akademik programı dönüştürerek öğrencilere ilham veren akademisyene verilmiştir.

Değerlendirme Komitesi aşağıdaki kriterler doğrultusunda değerlendirme yapmıştır:

  • Akademisyenin eğitimle ilgili mesleki ilerleyişini nasıl değerlendirdiği ve geliştirdiği
  • Öğrencilerle etkileşimi ve bunun akademik rollerini nasıl olumlu yönde etkilediği. Varsa, bunun Üniversitenin ötesinde nasıl bir etkisi olduğu
  • Öğrenci deneyimini geliştirmeye ve olumlu yönde etkilemeye yönelik faaliyetler

Kısa Liste:

Paul Driver, Anglia Ruskin University

Liam Jarvis, University of Essex

Chris Jones, Pearson College London

Sara Namvar, University of Salford

Alexia Petsalis-Diomidis, University of St Andrews

Rhianedd Smith, University of Reading

Cath Seeds, SRUC (Scotland's Rural College)

David Wareing, University of Central Lancashire

Kazanan: Liam Jarvis, University of Essex

5. Eşitlik, Çeşitlilik ve Kapsayıcılığa Üst Düzey Katkı

Bu ödül, tüm akademik personele ve öğrencilere adil ve saygılı davranıldığı, çeşitliliğin savunulduğu kapsayıcı bir ortam inşa eden bir üniversiteye verilmiştir.

Üniversiteler girişimlerinin ele almaya çalıştığı eşitlik, çeşitlilik veya kapsayıcılık ihtiyaçlarını ana hatlarıyla belirtmiş ve çalışmalarının bir bütün olarak üniversite üzerindeki etkisi hakkında bilgi sağlamışlardır.

Kısa Liste:

Birmingham City University

Edinburgh Napier University

Leeds Trinity University

Royal Holloway, University of London

University of St Andrews

University of Strathclyde

Kazanan: Edinburgh Napier University

6. Yerel Topluma Üst Düzey Katkı

Bu ödül, geniş bir topluluğa sosyal, kültürel veya ekonomik olarak destek sağlamak için en yaratıcı girişimi yapan kişiye, birime veya kuruma verilecek şekilde organize edilmiştir.

Girişimlerin arka planı ve bağlamı ile işin doğası ve ilgili zorlukları başvuru sahipleri tarafından açıklanmıştır. Buna ek olarak, ilerleme veya başarı kanıtı ortaya koymuş, projenin hedef kitle için nasıl bir fark yarattığını göstermişlerdir. Son olarak da akademik personel ve öğrencilerin projenin başarısına nasıl katkıda bulunduğunu ana hatlarıyla belirtmişlerdir.

Kısa Liste:

Birmingham City University

University of Central Lancashire

Edge Hill University

London Metropolitan University

National College of Ireland

University of Nottingham ve Nottingham Trent University

Kazanan: University of Nottingham ve Nottingham Trent University

7. Yılın Girişimci Üniversitesi

Bu ödül, girişimcilik kültürüyle ilgili belli bir yaklaşım geliştiren ve sunan bir kuruma verilmiştir. Girişimler, bölgesel, ulusal veya uluslararası düzeyde önemli bir etki gösteren, aynı zamanda üniversitenin bundan nasıl yararlandığını göstermiştir.

Değerlendirme Komitesi aşağıdaki özelliklere odaklanmıştır:

  • Vizyonu ve stratejisi girişimi, girişimciliği ve yeniliği organizasyonun merkezine koyan
  • Akademik personel, öğrenciler ve mezunlarda girişimci zihniyet ve davranışları teşvik eden, fikirlerin ve yeniliklerin beslenmesini, gelişmek için ihtiyaç duydukları desteğin verilmesini sağlayan bir ortam
  • Girişimciliğe stratejik yaklaşımın, doğrudan veya sektörde daha geniş bir alana aktarılabilir olması nedeniyle, diğer kurumların bu alandaki çalışmalarını etkileme ve iyileştirme potansiyeline sahip olma durumu

Bu ödül kurumsal düzeydeki girişimciliğe odaklanmıştır.

Kısa Liste:

Anglia Ruskin University

University of Edinburgh

Oxford Brookes University

Sheffield Hallam University

Swansea University

Teesside University

Kazanan: Sheffield Hallam University

8. Yılın Üst Düzey Üniversite Mülkleri/Tesisleri Birimi

Bu ödül, tüm Üniversite Mülkleri/Tesisleri Departmanı işlevlerindeki öne çıkan çalışmalara verilmiştir. Bu nedenle, başvurular genel bir stratejinin, belirli bir örnek projenin veya birlikte sunulan birçok ilgili girişimin sunumuna odaklanmış, Kurumu anlatacak en iyi hikayeler sunulmuştur.

Başvuru sahibi üniversiteler kurumun, öğrencilerin veya her ikisinin de yapılan çalışmalardan nasıl yararlandığını göstermiştir. Yenilikçi yeni binaların inşası, mevcut binaların yeniden geliştirilmesi ve yenilenmesi, operasyonel tesislerin iyileştirilmesi için üstlenilen projeler veya yeni bir site stratejisinin başarılı bir şekilde uygulanması hakkında bilgi vermişlerdir.

Üniversiteler ayrıca site konularında daha geniş kurumsal liderliği nasıl ilişkilendirdiklerini göstermiş ve diğer sektörlerden çözümlerin ve uygulamaların benimsenmesine ilişkin örnekler sunmuş, ekip çalışmalarının sektördeki standart uygulamaları nasıl geliştirdiğini, yeni zorluk ve fırsatları nasıl ele aldığını ana hatlarıyla belirtmiştir.

Kısa Liste:

Canterbury Christ Church University

Harper Adams University

Newcastle University

University of St Andrews

University of Salford

York St John University

Kazanan: Newcastle University

9. Yılın Üst Düzey Kütüphane Birimi

Bu ödül, kütüphane ve bilgi hizmetleri departmanlarındaki öne çıkan çalışmalara odaklanmıştır.

Başvuran üniversiteler ekiplerinin kütüphane alanı, hizmetler ve içerik sağlamanın sunumunu ve desteğini nasıl kişiselleştirdiğini, ekibin kullanıcılara fayda sağlamak için kütüphanenin dijital ortamını nasıl geliştirdiğini açıklamışlardır.

Ayrıca tamamlayıcı, karma bir hizmet sağlamak için ekiplerinin fiziksel ve sanal alanı nasıl kullandığını ayrıntılandırmış, ekip çalışmalarının sektördeki standart uygulamaları nasıl geliştirdiğini ve yeni zorluk ve fırsatları nasıl ele aldığını açıklamışlardır.

Değerlendirme Komitesi, ekip performansını artıran diğer idari ve akademik departmanlarla işbirliği ile diğer sektörlerden öncü uygulamaların etkin kullanımına ilişkin örnekleri de değerlendirmeye almıştır.

Kısa Liste:

University of Essex

Lancaster University

University of London

Newcastle University

University College London (UCL)

University of the Arts London

Kazanan: University of the Arts London

10. Yılın Üst Düzey Pazarlama/İletişim Birimi

Bu ödül, pazarlama ve iletişim departmanlarındaki öne çıkan çalışmalara yönelik verilmiştir.

Katılımcı üniversiteler iletişim stratejileri ve girişimlerinin, kurumlarının kamu algısında nasıl ölçülebilir değişiklikler sağladığını veya kurum içindeki davranışları nasıl yeniden şekillendirdiğini göstermiş, kurumlarının liderlik ve yönetim ekipleri arasında pazarlama ve iletişim girişimlerinin ortak işbirlikçi sahipliğine ilişkin örnekler sağlamış ve diğer sektörlerdeki öncü uygulamaların etkin kullanımını vurgulamıştır.

Kısa Liste:

University of Derby

University of Oxford

University of Reading

Swansea University

University of the West of England

University of the West of Scotland

Kazanan: University of Oxford

11. Yılın En Üst Düzey Akademik Danışmanı

Bu ödül, doktora öğrencileri için en destekleyici, teşvik edici ve ilham verici araştırma ortamını yaratan akademisyene verilmiştir.

Aday akademisyenlerde aşağıdaki kriterlere odaklanılmıştır:

  • Birkaç yıl boyunca akademik danışmanlığa dair başarılı sonuçlar
  • Danışmanlığa öncü bir yaklaşım
  • Rol için gösterilebilir coşku ve öğrencilerin akademik veya başka türlü zorluklarla başa çıkmalarına yardımcı olmak için ekstra yol kat etme
  • Öğrencilerin akademik alanlarına önemli katkılarda bulunmalarına yardımcı olma
  • Araştırmalarına daha fazla kapsam sağlamak için ek destek ve olanaklar sağlama
  • Süreç içerisinde yüksek sayıda adaya danışmanlık sağlamak
  • Mezuniyet sonrası yapıcı istihdam ve kariyer tavsiyesi sunma

Kısa Liste:

Ravinder Anand-Ivell, University of Nottingham

Richard Godwin, Harper Adams University

Will Harvey, University of Exeter

Lorraine Hope, University of Portsmouth

Luca Longo, Technological University Dublin

Clive Palmer, University of Central Lancashire

Corina Sas, Lancaster University

Rachel Tolhurst, Liverpool School of Tropical Medicine

Kazanan: Richard Godwin, Harper Adams University

12. Yılın Üst Düzey Öğrenci Desteği

Bu ödül kapsamında öğrencilerin eğitimlerinden maksimum faydayı elde etmelerine yardımcı olan Birleşik Krallık veya İrlanda Üniversiteleri değerlendirmeye alınmıştır.

Üniversiteler yaklaşım veya girişimlerinin arka planını ve bağlamını tanımlamış, öğrencilere sunulan destek paketinin niteliğini açıklamış, nasıl çalıştığını detaylandırmış, nasıl yenilikçi ve etkili olduğuna değinmiştir. Bunun yanında Üniversiteler neyi başarmaya çalıştıklarını ve planın etkisini nasıl izlemeyi planladığını özetlemiştir.

Kısa Liste:

De Montfort University

Edge Hill University

Glasgow Caledonian University

University of Portsmouth

RCSI University of Medicine and Health Sciences

University of the West of England

Kazanan: De Montfort University

13. Yılın Üst Düzey Teknik Çalışanı

Bu ödül, üst düzey pratik becerileri, bağlılığı ve vizyonu en yüksek kalitede eğitim, araştırma veya bilgi aktarımı sağlayan teknik çalışana verilmiştir. Birleşik Krallık veya İrlanda üniversitelerinde ve araştırma enstitülerinde herhangi bir disiplinde çalışan teknisyenler değerlendirmeye alınmıştır.

Değerlendirmeler aşağıdaki kriterleri ele almıştır:

  • Bir teknik çalışanın bir projeye veya devam eden iş parçasına temel katkısı
  • Adayın tüm tarafların başarılı olduğu güçlü bir çalışma ortamı oluşturmak için akademisyenler, öğrenciler ve diğerleriyle nasıl çalıştığı
  • Yenilikler veya verimlilik sağlandıysa, bunun nasıl yapıldığı
  • Adayın günlük rolün ötesinde, bir kurum içinde güçlü bir teknik çalışan topluluğu oluşturmaya dahil olup olmadığı
  • Adayın kurumsal komitelerde veya kurullarda temsiliyet sağlama durumu

Kısa Liste:

Trevor Carey, University College Cork

Andrew Filby, Newcastle University

Steve Florence, Sheffield Hallam University

Abbe Martyn, University of Surrey

Manisha Patel, University of Salford

Paul Rowley, Liverpool School of Tropical Medicine

Kerry Truman, Nottingham Trent University

Andrew Whittam, University of Reading

Kazanan: Andrew Filby, Newcastle University

14. Yılın Araştırma Projesi: Sanat, Beşeri Bilimler ve Sosyal Bilimler

Bu ödül kapsamında geniş bir etkiye sahip olan ve halkın hayal gücünü yakalayan veya yakalama potansiyeline sahip olan yenilikçi sanatlar, beşeri bilimler veya sosyal bilimler araştırmaları için Birleşik Krallık veya İrlanda yükseköğretim kurumundaki birey ve ekipler değerlendirilmiştir.

Başvurular, araştırmanın ekonomik, sosyal, kültürel veya diğer kamu yararını göstermiş, Değerlendirme Komitesi, söz konusu alanın profilini yükselten girdileri aramıştır.

Başvuru sahipleri projelerinin arka planı ile araştırmanın nasıl finanse edildiğini, çalışmanın neler içerdiğini ve hangi zorlukların ortaya çıktığını açıklamıştır. Buna ek olarak, proje sonuçlarının neyi ortaya çıkardığına ve topluma daha geniş potansiyel faydalarının neler olduğuna değinmiştir.

Değerlendirme Komitesi, önemli veya yeni sonuçlara, yaratıcı işbirliklerini ve araştırma sonuçlarının yaratıcı iletişimine odaklanarak değerlendirme yapmıştır.

Kısa Liste:

Bournemouth University and the University of Strathclyde

University of Manchester

University of Nottingham

University of Strathclyde

University of Sussex

University of Westminster

Kazanan: University of Nottingham

15. Yılın Araştırma Projesi: STEM

Bu ödül kapsamında geniş bir etkiye sahip olan ve halkın hayal gücünü yakalayan veya yakalama potansiyeline sahip olan STEM araştırmaları için Birleşik Krallık veya İrlanda yükseköğretim kurumundaki birey ve ekipler değerlendirilmiştir.

Başvurular, araştırmanın ekonomik, sosyal, kültürel veya diğer kamu yararını göstermiş, Değerlendirme Komitesi, söz konusu alanın profilini yükselten girdileri aramıştır.

Başvuru sahipleri projelerinin arka planı ile araştırmanın nasıl finanse edildiğini, çalışmanın neler içerdiğini ve hangi zorlukların ortaya çıktığını açıklamıştır. Buna ek olarak, proje sonuçlarının neyi ortaya çıkardığına ve topluma daha geniş potansiyel faydalarının neler olduğuna değinmiştir.

Değerlendirme Komitesi, önemli veya yeni sonuçlara, yaratıcı işbirliklerini ve araştırma sonuçlarının yaratıcı iletişimine odaklanarak değerlendirme yapmıştır.

Kısa Liste:

De Montfort University (Anglia Ruskin University ile ortaklık)

University of Glasgow

University of Manchester

University of Oxford, Nuffield Department of Population Health

University of Reading

Royal Holloway, University of London, in collaboration with the University of York, Leeds Museums and Galleries, and Leeds Teaching Hospitals NHS Trust

Kazanan: University of Oxford, Nuffield Department of Population Health

16. Yılın Teknolojik veya Dijital İnovasyonu

Bu ödül, ister kurumsal, ister departman veya fakülte düzeyinde olsun, bir üniversitedeki herhangi bir işlevi geliştirmek için dijital teknolojinin yenilikçi kullanımına verilmiştir.

Bir kurumda tasarlanan ve geliştirilen teknolojik atılımlara veya bir üniversitenin faaliyetlerini ve temel işlevleri genelinde sonuçlarını iyileştirmek için mevcut teknolojinin yenilikçi kullanımına dayalı başvurular değerlendirilmiştir.

Değerlendirme Komitesi, verimlilik ve gelişmiş üretkenlik sağlayan inisiyatifler aramış, bu nedenle sunumlar ideal olarak, iyileştirilmiş performans kadar maliyet veya zaman açısından tasarruflar da içermiştir.

Değerlendirmeler sırasında aşağıdaki kriterler ele alınmıştır:

  • Girişimin belirli bir kurumsal ihtiyacı veya zorluğu nasıl ele aldığı
  • Girişimin neden yenilikçi olduğu ve kullanılan teknoloji ve yaklaşımlar
  • Önde gelen uygulamaların etkin kullanımı ve iyileştirmeleri uygulamak için yaklaşımın dijital teknolojiyi nasıl benimsediği
  • İlgili kişilerin başarılı olmak için kültürel, finansal ve diğer engelleri nasıl aştığı
  • Yenilik ölçeklenebilir ve sektörde başka bir yerde tekrarlanabilme durumu

Kısa Liste:

Durham University

Heriot-Watt University

King's College London

University of Plymouth ve Plymouth College of Art

University of Reading

University of West London

Kazanan: King's College London

17. Yılın Katılım Genişleten Sosyal Yardım Girişimi

Bu ödül, çeşitliliği teşvik eden ve geleneksel olmayan geçmişe sahip insanları yükseköğrenime teşvik eden veya kurumun erişimini yeni faaliyet alanlarına genişleten en yaratıcı ve yenilikçi projeye verilmiştir.

Katılımcılar genişletme-katılım veya sosyal yardım girişimlerinin arka planını ve bağlamını tanımlamış, öğrenci alımı üzerindeki etki de dahil olmak üzere ilerleme veya başarıyı kanıtlarıyla ortaya koymuş. Girişimlerinin sektördeki standart uygulamadan farkının ne olduğuna, iyi uygulama örneği olarak aktarılabilme durumuna bakılmıştır.

Kısa Liste:

Brighton and Sussex Medical School

Cardiff University

University of Dundee

Manchester Metropolitan University

University of Nottingham and partners

Waterford Institute of Technology

Kazanan: Manchester Metropolitan University

18. The Times Higher Education Yılın Üst Düzey Başarısı Ödülü

Bu ödül, Times Higher Education'ın görüşüne göre, yükseköğrenime kendi mesleki rolünün üzerinde ve ötesinde katkılarından dolayı onurlandırılmayı hak eden kişiye verilmiştir.

Kısa Liste:

University of Aberdeen

Bournemouth University

University College Cork

University of Dundee

University of Exeter

University of Manchester

Newcastle University

University of Surrey

Kazanan: Bournemouth University

19. THE DataPoints Merit Ödülü

THE DataPoints Merit Award, THE'nin kendi sıralama grubu için topladığı verileri kullanır. Her yıl verilere yeni bir bakış kazandırarak, üniversite performansı hakkında sıralamaların yakalamadığı yeni bir şey ortaya koymaktadır.

Bu kez, bu sonbaharda Glasgow'da gerçekleşen BM İklim Değişikliği Konferansı olan COP26 ile veri ekibi, Birleşik Krallık ve İrlanda üniversitelerinin THE Etki Sıralamalarında ilgili önlemler konusunda nasıl performans gösterdiğine bakmaya karar verdi. Bu yılki THE DataPoints Merit Award için kısa listeye kalan kurumlar, enerji verimliliği ve sürdürülebilirlik, çevre eğitimi ve net sıfır karbon taahhütleri gibi uygulamalara öncülük etmiştir.

Kısa Liste: Kısa liste bulunmamaktadır.

Kazanan: Professor Dame Sarah Gilbert

20. Yılın Üniversitesi

Araştırma, eğitim, erişim, liderlik geliştirme programları ve iş performansının tümü dikkate alınarak değerlendirme yapılmıştır. Değerlendirme Komitesi ayrıca yaratıcı ve yenilikçi girişimleri de incelemiştir.

Üniversiteler kurum genelinde yaratıcı liderlik ve yönetim örnekleri sağlamış ve faaliyet gösterdikleri yükseköğretim sistemi ve ortamında nasıl bir değişiklik beklediklerini göstermiş, kurumlarının başarıları hakkında neyin benzersiz olduğunu göstermişlerdir.

Değerlendirme komitesi, kısa listeye giren tüm Üniversiteleri ziyaret etmiştir.

Kısa Liste:

Aston University

Cardiff Metropolitan University

London School of Hygiene and Tropical Medicine

The Open University

University of Sunderland

University of York

Kazanan: Cardiff Metropolitan University

The Times Higher Education Awards ve Birleşik Krallık üniversiteleri ile ilgili merak ettiğiniz tüm sorular için bize iletişim formumuz veya WhatsApp butonu üzerinden ulaşabilirsiniz.

Connect with British Education Bureau BEB

İSTANBUL 
İstiklal Cd. Kallavi Sk. Leon Apt. No:1/3-4 Beyoğlu
Tel : 0212 244 4000
        0531 376 3074
turkeyist@britisheducation.com.tr
ANKARA
Ufuk Üniversitesi Cad. The Paragon No:3/23 Çukurambar
Tel : 0312 258 6323
        0541 776 0709
turkeyank@britisheducation.com.tr
İZMİR
Deren Plaza Şehit Nevres Blv. No:10/1 GoyaHub Alsancak
Tel : 0232 323 1010
        0532 540 4037
turkeyizm@britisheducation.com.tr
KIBRIS
Muharrem Çalay Sk. Çanakçı Apt. No:20/4 Taşkınköy
Tel : +44 203 82 42 431 
        0533 860 10 55
cyprus@britisheducation.com.tr
LONDON
Suite LP28855, 20-22 Wenlock Road, N17GU
Tel : +44 203 82 42 431 
        +44 203 82 42 431
mbudd@britisheducation.com.tr

Image